20120821

Oversized Coats and Baggy Pants












First, who doesn't love Kasia Struss? She's amazing!!
Second, I lo-ve the styling for this editorial! 
It's like: "I'm so cool that I don't even care, I just went to my also super cool boyfriend's closet and took the first thing I saw! Yes, this is just me on a fall Sunday afternoon in Paris..."
Yep, what can I say! Uber cool...
Love,
joana W.

Primeiro, quem não adora a Kasia Struss? Ela é tudo!!
Depois, eu a-do-ro o styling deste editorial!
É como se fosse: Eu sou tão cool que nem quero saber, fui só ao armário do meu também super cool namorado e vesti a primeira coisa que vi. Sim, esta sou eu num Domingo à tarde de Outuno em Paris."
Yep, que posso mais dizer! Uber cool...
Love,
joana W.

Vogue Russia September 2012
photographer: Claudia Knoepfel & Stefan Indlekofer
model: Kasia Struss
styling: Veronique Didry

credits: topcoat



Sem comentários:

Enviar um comentário